[python] root window

Radek Kanovsky rk na dat.cz
Středa Červen 12 10:30:39 CEST 2002

On Wed, Jun 12, 2002 at 09:19:11AM +0200, Radek Kanovsky wrote:

> Ja myslim, ze vsechny toolkity to budou podporovat (mozna krome Tk).
> Pokud to ma byt primo hra, tak PyGame http://www.pygame.org/ je na
> hry jak delany. Jeste bych zminil toolkit http://www.wxpython.org/ .

Vetsina veci ala xpenguins, xroach,... je delana primo v Xlib, takze
jsem se mozna unahlil. V Tk to kazdopadne nejde, u ostatnich si nejsem
jisty. Xlib pro Python lze nalezt na http://python-xlib.sourceforge.net/.
Na adrese http://py.vaults.ca/parnassus/apyllo.py/808292924.247038364
je spousta odkazu na dalsi toolkity a knihovny. Mozna nektery z nich to
bude zvladat.

RadekK