[python] db modul

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Sobota Červen 15 09:19:39 CEST 2002

zdravim,

tak jsem po par dnech zkouseni zavrhl Tcl/Tk/Tix GUI z duvodu nedostatku
widgetu, slozitosti a pod a nainstaloval (pomalejsi) wxWindows
(wxgtk2.2-py v debianu). zatim to testuji kratce, ale vypada to
pekneji, intuitivneji a kvalitneji nez Tkinter a spol.a zda se, ze to ma
vsechny widgety, ktere potrebuji. Taky musim jeste otestovat slozitost
instalace na win32 stroj, at vim, co to obnasi...

stale ale jeste nemam jasno z hlediska volby databaze - nechci sql
server a pri prochazeni dokumentace jsem zjistil, ze nektere
souborove dbaze podporuji syntaxi sql prikazu (DB2, soliddb), coz se mi
libi, nicmene pro kompilaci DB2 nemam potrebne knihovny (a pro ne
nemam misto na disku) a ze standartnich modulu je v pythonu ihned k
dispozici bsddb, ale ne pres sql, ale pomoci vlastnich api (jestli se
nepletu). sql syntaxe by se mi pochopitelne libila, muzete mi neco
doporucit? nejak se nemuzu docist, ktery z db modulu - typu bych
mel pouzit a nespalit se...kriteria nemam velka: nezalezi mi vcelku
na mnozstvi zabiraneho mista, rychlost - nemusi byt velka, ale kdyby
byla alespon stredni, podpora zakladnich datovych typu (text, int...),
urcite budu potrebovat delat vazby mezi tabulkami, ale to uz je asi
spise otazka dotazovaciho jazyka (ev. rozhrani).

--

bye

Vanous
Petr Vanek                       ..... ./\.  ....
Debian GNU Linux                 .. _|\|  |/|_ ..
vanous na penguin.cz                .. \        /...
http://www.penguin.cz/~vanous    ... >______< ...
Angus, Ontario, CA               ...... / .......
Registered linux user #217487