[python] db modul

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Neděle Červen 16 18:08:22 CEST 2002

On Sun, Jun 16, 2002 at 11:07:51AM +0200, Petr Stanek wrote:

> Mam naprosto stejny nazor, jen jsem ti nestacil jej sdelit :)

;-)

> Ten toolkit WX mne napadl jako prvni snadna alternativa.
>
> Snadnost instalace pod Win32 beru jako prvni podminku pouzitelnosti.

nemas to nekde otestovane? ja zkousel instalit python s Tkinter, bylo to
bez potizi, jak budu mit hodinku casu, tak si zajdu otestovat instalaci
wxwindows, na linuxu nebyl problem ;-)

> No napada mne spise dotaz pokud nechces primo SQL tak kolik budes mit tech
> zaznamu v "flieDB"? Mozna by stalo za zvazeni pouzit dnes popularni XML.

ano, musel bych se kouknout na python-xml modul, otazka je, jak je
podporovan ve windows

> Pokud by ten pythonovskej modul pristupoval k filedb pres sql syntaxi tak by
> to bylo super :)

treba DB2 modul, pro pristup k IBM db to umi, ale cetl jsem nejake
archivy na netu atm se lidi bavili o tom, ze to postrada nektere veci,
jak jsem psal vyse.

tech modulun je dnes k dispozici nekolik a urcite nejsem sam, kdo se na
to pta - faq na python.org (btw. www.py.org je na prodej ;-) ) odkazuje
na seznam tech modulu, ale ja si proste neumim vybrat...nejjednodussi je
sahnout a zkouset, ale nechci tim zase zabit dva tydny...

> Napis primo ze hledas PyFand (PCfand) ;)

no, ja fand moc rad nemam a prave se jej snazim preklenout, navic mne
nebavi psat neco jen pro jednu platformu, kterou ani nemam nikde
nainstalovanou, beha sice pekne pod DOSEmu, ale to proste nechci...

ta myslenka sql pristupu u filedb se mi velmi libi...

nejake navrhy?

--

bye

Vanous
Petr Vanek                       ..... ./\.  ....
Debian GNU Linux                 .. _|\|  |/|_ ..
vanous na penguin.cz                .. \        /...
http://www.penguin.cz/~vanous    ... >______< ...
Angus, Ontario, CA               ...... / .......
Registered linux user #217487