[python] db modul

ViNiL vinil na zagamma.cz
Pondělí Červen 17 12:20:43 CEST 2002

On Mon, Jun 17, 2002 at 12:09:46PM +0200, Vasko Miroslav wrote:

> SQL databaza priamov Pythone: GadFly
>
> http://gadfly.sourceforge.net/

Jen takovou poznamku: GadFly bydli cela v pameti, coz muze pri vetsich
databazich pusobit znacne problemy. Ja bych byl s jejim pouzitim velmi opatrny
a vidim ji spis jako demonstraci, co to SQL databaze je a jak snadno se da
jeji trivialni podoba napsat v Pythonu :-)

--
ViNiL the GNU hippie

"Unlucky?  If I bought a pumpkin farm, they'd cancel Halloween."