[python] db modul

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Úterý Červen 18 08:14:28 CEST 2002

On Mon, Jun 17, 2002 at 01:28:16PM +0200, Michal Kaukic wrote:
> ---Reply to mail from Vasko Miroslav about [python]  db modul

gadfly mi bylo doporuceno i na irc python, je v debianu ;-), tedy zadne
kompilace, proste instalace a jedem ;-)

> Hmm. ZOPE-aci uvazuju o nahrade Gadfly --> SQLite:
>    http://mail.python.org/pipermail/db-sig/2002-April/002362.html
> a prislusny news-thread.

1) sqlite - je v debianu ;-) (= tedy zadny bordel v systemu, vsechno s security
updaty ;-)

http://packages.debian.org/cgi-bin/search_packages.pl?keywords=sqlite&searchon=all&subword=1&version=all&release=all

2) existuje verze pro windows (zachovama multiplatformnost)

nevim, zda existuje api pro python, rozhodne je odbc, ale nevim, jak a
zda to funguje,

http://www.ch-werner.de/sqliteodbc/README

--

bye

Vanous
Petr Vanek                       ..... ./\.  ....
Debian GNU Linux                 .. _|\|  |/|_ ..
vanous na penguin.cz                .. \        /...
http://www.penguin.cz/~vanous    ... >______< ...
Angus, Ontario, CA               ...... / .......
Registered linux user #217487