[python] preco len

Michal Kaukic mike na frcatel.fri.utc.sk
Pátek Červen 21 11:04:57 CEST 2002

---Reply to mail from ViNiL about [python]  preco len

> Jejda. No, ja sem to nechtel moc rozpatlavat, ten clovek vytvoril tu "vetu"
> z asi odstavce textu. K tomu "ceska" svadi taky ten nazev PyCZ a tak. Opravdu
> se to dotyka neciho narodniho vedomi? Ja dyztak poslu bugreport.

   Nepovazujem to za kriticke, dolezitejsie je, aby sme boli znami nie podla mena, ale
podla toho, co (u)robime. Pravda, Czech and Slovak User Group znie lepsie :-)
Vsimnite si napr. "Russian-speaking Python & Zope User Group" - to tiez nebudu len Rusi...

                                                        m na f