Re: [python] Postup prace

Jan Svec honza.svec na seznam.cz
Čtvrtek Květen 23 08:53:55 CEST 2002

Dne 21. květen 2002, <python na py.cz> napsal:

> Ja to udelam. Ale s casem je to horsi. Bude az pristi tyden (doufam).

Casu je malo vseobecne. Pro toho, kdo se ptal v jakem je to formatu - je to
LaTeX presne tak, jak je psana originalni dokumentace. Bude treba si s tim
trochu pohrat. Co byste meli udelat vam zaslu az s dokumentem. Vcera jsem
dokoncil preklad a zacal jsem delat korekturu. Nevim ale, kdy bych to sem mohl
poslat, protoze pristi tyden mi zacina svatak a na net se az do maturity asi
nedostanu.

Dalsi vec: LICENCE. Muj preklad jsem publikoval pod GPL, ale nenasel by se
nekdo, kdo by prelozil originalni licenci Pythonu? Nejsem pravnik, takze muj
preklad by vypadal asi dost hrozne.

--
S pozdravem
Jan Svec