[python] novy py.cz, dokumenty, dokumentace, licence, ohlednuti

Petr Vanek vanek na muvs.cvut.cz
Středa Květen 29 09:39:56 CEST 2002

On St, 2002-05-29 at 09:32, ViNiL wrote:
> Ja jsem od zacatku deklaroval, ze jsem cokoliv, nez grafik. Obavam se, ze
> dokud se nenajde nekdo, kdo prispecha s konkretni pomoci, moc lepsi to
> nebude...

vim o tom :)

> A hlavne, ja v podstate preferuju "strohe" stranky. Vetsina "jakoze modernich"
> mi pripada velice silne preplacana a strohost ma jeste jeden hezky efekt:
> takove stranky byvaji citelne i v textovych browserech -- coz neni jen pripad
> "lynxaru", ale take zrakove postizenych atp. Nemluve o wapu (ackoliv
> priznavam, ze tomuhle vykriku techniky se mi dari zatim unikat :o)

OT: ok, s tim muzu jen souhlasit, ale to hade jako logo je hnusne...
mozna se zkusim neco udelat...

> To zni jako sarkasmus :-)

ne, jen jsem v dobrem rozmaru.

> Mnoooo, tak tutoriaaalek by se zachteloooo.... proc ne. Ale az neco
> fungujiciho budu skutecne mit, ze ano...

myslil jsem neco, jako "stavime web aplikaci na python/zope snadno a
jednoduse"

         Petr Vanek
      petr.vanek na ika.cz
  ----- www.yarpen.cz --------