[python] novy py.cz, dokumenty, dokumentace, licence, ohlednuti

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Středa Květen 29 15:31:22 CEST 2002

| Odesílatel: ViNiL <vinil na zagamma.cz>
| To si asi roztrhame obcanky, protoze jestli jsem na neco haklivy, tak je
| prave to logo :-)

Ale no tak, pánové... Ten vinyl je kvůli gramodeskám?

Sotva jsem se přihlásil, tak místo konstruktivní debaty tohle. Ale na
druhou stranu jsem rád, že se tady v česku zope trošku rozběhlo. Měl jsem
téměř roční pauzu, tak jsem se mu nemohl vůbec věnovat a o své poznámky
jsem před nedávnem přišel - disk :(

Takže abych přišel se svojí troškou do mlýna. Ze všeho nejdůležitější je na
webu navigace. Jenže právě o navigaci je toho i na zope webu docela málo,
jakoby to byla triviální záležitost. Není. S výrobou navigace se potýkám
posledních pár týdnů (pokud čas dovolí).

Bohužel, python vůbec nezvládám (naposledy jsem programoval tak před 10
lety ve strojáku), takže všechno dělám přes dtml.

Jde mi o to, že když gumítek (tj. šéf) udělá dokument, JEDNIM tlačítkem ho
tam pošle (tak to chce on, zas taková trubka není, ale znáte co dovedou
sekretářky), tak aby byl ihned v navigaci. To se dá udělat jedině přes
výpis souborů a adresářů. Takže soubory, DTML dokumenty, metody a adresáře
vypsat umím (či naopak některé skrýt), to by problém nebyl. Problém pro mě
trošku zatím je jak vypsat adresáře a dokumenty o úroveň výš a taky první
podadresáře webu (+ soubory v hlavním adresáři). Netušíte tedy někdo jak na
to?

Díky moc, JL.