[python] navigace v zope

ViNiL vinil na zagamma.cz
Středa Květen 29 17:46:06 CEST 2002

On Wed, May 29, 2002 at 03:31:22PM +0200, Jaroslav Lukesh wrote:
> Takže abych přišel se svojí troškou do mlýna. Ze všeho nejdůležitější je na
> webu navigace. Jenže právě o navigaci je toho i na zope webu docela málo,
> jakoby to byla triviální záležitost. Není.

Dovolil bych si nesouhlasit :-)

> Jde mi o to, že když gumítek (tj. šéf) udělá dokument, JEDNIM tlačítkem ho
> tam pošle (tak to chce on, zas taková trubka není, ale znáte co dovedou
> sekretářky), tak aby byl ihned v navigaci. To se dá udělat jedině přes
> výpis souborů a adresářů. Takže soubory, DTML dokumenty, metody a adresáře
> vypsat umím (či naopak některé skrýt), to by problém nebyl. Problém pro mě
> trošku zatím je jak vypsat adresáře a dokumenty o úroveň výš a taky první
> podadresáře webu (+ soubory v hlavním adresáři). Netušíte tedy někdo jak na
> to?

Tusime.

Tak dobre, ja to i prozradim:
V DTML mas k dispozici primo promennou PARENTS, coz je list "vyssich
adresaru". Ale dej pozor na akvizici (nebo jak se to bude prekladat)! PARENTS
odpovida prosle ceste, nikoliv "fyzickemu" usporadani v ZODB. Tusim.
Pokud pouzivas virtualni root, dostavas se do problemu, kdy skoncit :-)
Doporucuju se kouknout, co vsechno se da zjistit z REQUESTu.

--
ViNiL the GNU hippie

Když to nejde po dobrém, dělej to násilím. Jestli se to ulomí, šlo
o vadnou součástku.
                -- Murphy