[python] [andy na reportlab.com: Introducing the Python Business Forum]

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Sobota Květen 18 02:28:56 CEST 2002

On Fri, 17 May 2002 15:00:59 +0200
ViNiL <vinil na zagamma.cz> wrote:

> Hoj!
>
> Tak nejak se zaobiram prilozenym mailem. A napada me... "Jak je to v
> CR/SK?" Pracujete nekdo s Pythonem na komercni bazi?

nee ;-)

jak je na tom nabidka webhostingu s pythonem a zope, nabizi to u nas
nekdo?

>Znate nejake firmy, ktere se
> opravdu seriozne zabyvaji programovanim v Pythonu?

nee

> Mimochodem, prilozeny mail je o jiste tendenci -- zrcadlit opensource
> software na komercni zvyklosti (to je napriklad i aktualni trend
> Linuxu, jestli to stiham sledovat...). Na jednu stranu v tom vidim
> vyhody a moznosti, ktere plynou z toho, ze leckdy pokoutne vecerni
> aktivity dostanou komercni svih, ale na druhou stranu se obavam,
> jestli to neni jen zacatek ustupku, ktere mohou vest az z prostoru
> opensource. Co si o tom myslite?

zda se mi, ze ubyva ochotnych lidi, kteri by neco delali...

--
bye

Vanous
Petr Vanek                       ..... ./\.  ....
Debian GNU Linux                 .. _|\|  |/|_ ..
vanous na penguin.cz                .. \        /...
http://www.penguin.cz/~vanous    ... >______< ...
Angus, Ontario, CA               ...... / .......
Registered linux user #217487