Re: [python] [andy na reportlab.com: Introducing the Python BusinessForum]

Jan Svec honza.svec na seznam.cz
Úterý Květen 21 10:30:06 CEST 2002

Dne 18. květen 2002, <python na py.cz> napsal:

> nee ;-)

Prave naopak :) Na jeden muj clanek na rootu se ozval chlapik z firmy, kterym
vsechny hostovany stranky bezely na Pythonu. Bohuzel jsem prisel o kontakt na
nej.

> jak je na tom nabidka webhostingu s pythonem a zope, nabizi to u nas
> nekdo?

Nevim, stalo by za to hledat. Nebo zalozit vlastni firmu :)

> nee

Firmy, jednotlivci jsme my a par dalsich lidi kolem, mate nekdo predstavu,
kolik
dalsich lidi se Pythonu venuje (krome tech, co jsou v teto konfere)? Slysel
jsem
neco o klucich z prazskeho Silicon Hillu, ale nevim, co delaji a jak na tom
jsou. Mohl by to nekdo upresnit?

> zda se mi, ze ubyva ochotnych lidi, kteri by neco delali...

Ochoto neochota, cely svet je dneska o penezich. A pokud se nekomu podari dobre
skloubit opensource a komercni bazi, ma vsechnu moji cest.

--
S pozdravem
Jan Svec

<honza.svec na seznam.cz>