[python] [andy na reportlab.com: Introducing the Python BusinessForum]

Petr Vanek petr.vanek na ika.cz
Úterý Květen 21 11:13:19 CEST 2002

hezke dopoledne.

On Út, 2002-05-21 at 11:07, ViNiL wrote:

> Tady nejde anitak o nejakou konkretni "obet" --- spis o nekoho, kdo by vlastni
> komercni aktivitou pusobil reklamu i pythonu a pythonovskym produktum...

OK. posobit reklamu. jenze sleduj drobny detail:
situace 1)
- dobry den. existuje sqely python s aplikacnim serverem zope...
- hm, a co to umi?
- rychly vyvoj... blabla...
- dobre, tak kde to bezi?
- ehm, mno, insatlace je snadna...
situace 2)
- dobry den. existuje sqely python s aplikacnim serverem zope...
- hm, a co to umi?
- rychly vyvoj... blabla...
- zopehosting.cz

trochu nadnesenou formou se snazim poukazat na to,
ze by bylo dobre mit nejake "zazemi" na testy, prezentace apod.
uznavam, ze testovat muze kazdy na domacim "localhostu",
ale chcete-li "rozjet byznys" (brrr) je IMHO treba mit
viditelne vysledky...

proto by se mi libil takovy server, jaky P.Ocasek nabidl
k obeti :)
takze bych se rad zeptal, za jakych podminek...

BTW s tou konverzi formatu tutorialu bych take mohl pomoci...

a nyni trochu OT:
jsem rad, ze tahle konference existuje, a ze
jsou i taci, kdoz se pythonem zaobiraji :)

abych rekl neco o sobe... na python jsem
narazil v souvislosti s tim, ze mne prestalo
vyhovovat prostredi smalltalk80/visual works(cincom),
takze jsem vyhledaval "neco, co by nabizelo
podobnou funkcionalitu" uvidim, jak me prvotni nadseni
python potvrdi...

         Petr Vanek
      petr.vanek na ika.cz
  ----- www.yarpen.cz --------