[python] [andy na reportlab.com: Introducing the Python BusinessForum]

ViNiL vinil na zagamma.cz
Úterý Květen 21 14:44:34 CEST 2002

On Tue, May 21, 2002 at 11:13:19AM +0200, Petr Vanek wrote:
> [...]
> - hm, a co to umi?
> - rychly vyvoj... blabla...
> - dobre, tak kde to bezi?
> - ehm, mno, insatlace je snadna...
> situace 2)
> - dobry den. existuje sqely python s aplikacnim serverem zope...
> - hm, a co to umi?
> - rychly vyvoj... blabla...
> - zopehosting.cz
>
> trochu nadnesenou formou se snazim poukazat na to,
> ze by bylo dobre mit nejake "zazemi" na testy, prezentace apod.
> uznavam, ze testovat muze kazdy na domacim "localhostu",
> ale chcete-li "rozjet byznys" (brrr) je IMHO treba mit

:-) S tim samozrejme souhlasim. Ma otazka prave byla, zda nekdo takto podnika.
Ja jsem se nesnazil presvedcit, aby nekdo zacal. Male nedorozumeni....

> a nyni trochu OT:
> jsem rad, ze tahle konference existuje, a ze
> jsou i taci, kdoz se pythonem zaobiraji :)
>
> abych rekl neco o sobe... na python jsem
> narazil v souvislosti s tim, ze mne prestalo
> vyhovovat prostredi smalltalk80/visual works(cincom),
> takze jsem vyhledaval "neco, co by nabizelo
> podobnou funkcionalitu" uvidim, jak me prvotni nadseni
> python potvrdi...

No, popravde receno, visualworks povazuji za jedno z nejhorsich zverstvech na
svete :-) Doufam, ze python takhle nikdy nedopadne. Ale to ma byt MHO, ne
flamewar...

--
ViNiL the GNU hippie

"Cogito ergo I'm right and you're wrong."
                -- Blair Houghton