[python] novy py.cz, dokumenty, dokumentace, licence, ohlednuti

ViNiL vinil na zagamma.cz
Středa Květen 29 09:32:04 CEST 2002

On Wed, May 29, 2002 at 09:14:49AM +0200, Petr Vanek wrote:

> - mozna bych se zamyslel nad "trochou grafiky" soucasna je jakasi
> podivne stroha ;)

Ja jsem od zacatku deklaroval, ze jsem cokoliv, nez grafik. Obavam se, ze
dokud se nenajde nekdo, kdo prispecha s konkretni pomoci, moc lepsi to
nebude...
A hlavne, ja v podstate preferuju "strohe" stranky. Vetsina "jakoze modernich"
mi pripada velice silne preplacana a strohost ma jeste jeden hezky efekt:
takove stranky byvaji citelne i v textovych browserech -- coz neni jen pripad
"lynxaru", ale take zrakove postizenych atp. Nemluve o wapu (ackoliv
priznavam, ze tomuhle vykriku techniky se mi dari zatim unikat :o)

> - jen takovy napad. tvoris novy web.
> profesionalne. parada.

To zni jako sarkasmus :-)

> co kdybys zkusil predstavit jednotlive komponenty webu a popsal,
> jak je v py/zope delas? s ukazkami kodu apod. takovy tutorialek.

Mnoooo, tak tutoriaaalek by se zachteloooo.... proc ne. Ale az neco
fungujiciho budu skutecne mit, ze ano...

--
ViNiL the GNU hippie

Sex is one of the nine reasons for reincarnation ... the other eight
are unimportant.
                -- Henry Miller