[python] py.cz

ViNiL vinil na zagamma.cz
Středa Listopad 27 16:49:10 CET 2002

On Wed, Nov 27, 2002 at 01:53:05PM +0100, Petr Vaněk wrote:
> zdar.
>
> ted ke konci roku bych mel mit chvilku cas,
> ozvi se, jestli potrebujest s necim pomoct.
>
> nejsem sice zope lumen, ale neco uz dokazu :)

Dekuji za nabidku!
Vec se ma takto (doufam, ze se na me nebude David moc zlobit, za vyzrazeni
tajemstvi...):

Vyhlasuji konec hnusnemu webu! A jelikoz nechci nic programovat sam, rozhodl
jsem se pouzit CMF Plone (http://www.plone.org).
Zaroven jsem ale zjistil, ze tu vznika projekt zug.cz (tedy Zope User Group),
vedeny prave Davidem Pravcem a tak jsme se sesli a dohodli se predbezne na
tom, ze spojime sve sili. V praxi to asi/mozna/nejspis bude vypadat tak, ze
David se bude starat o bezici Cesky Plone pro py.cz i zug.cz a ja se budu
podilet jen na tvorbe obsahu a naopak ja se bude starat o konference a podobne
veci.
To take naznacuje, ze veskere Zope specificke veci, naleznou jaksi
konkretnejsi umisteni na zug.cz v ramci jakesi rodiny py.cz.

Maj k tomu nejaky komentare? (Ano, napad s onikanim se mi moc libi...)

--
ViNiL the GNU hippie

Blbost neodhalená působí nezávisle na našem vědomí, a je tudíž škodlivá;
škodlivější je však blbost odhalená, ale přehlížená a trpěná.
                -- Twain