[python] python v asp, obsluha hodnot z formulare

Jan Svec honza na py.cz
Čtvrtek Listopad 7 11:53:10 CET 2002

On Wed, 6 Nov 2002, Ing. Lubomír Kamenský wrote:

> cetl jsem archiv, ale do pythonu v asp tu asi jeste nikdo nevrta, ja jsem uplne na zacatku a hned jsem narazil na zrejme trivialni problem. Potrebuji zpracovat hodnoty z formulare, takze zavolam

Python v ASP? To jsem vybec netusil ze taky muze existovat,
svet Windows jsem opustil a vubec nevim, co vsechno se necha
delat. Nicmene jsem slysel o Perlu v ASP, takze proc ne
Python.

Mohl byste napsat, co vsechno se pomoci toho necha udelat?
Myslim tim spis nejake odkazy na dokumentaci apod. Hrajete
si s tim nebo uz jste pod tim nejaky web vytvoril?

Diky.

--
S pozdravem
Jan Svec