[python] timeout, cancel

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Středa Říjen 16 03:11:16 CEST 2002

zdravim,
chci se zeptat - v jednom miste komunikuje moje aplikace se serverem. to
je samozrejme vzdy nejiste, zda ten server zije a zda ma k dispozici
pozadovanou sluzbu. je mozne nastavit provadene funkci nejaky timeout?
tzn. zkousel to deset vterin a pak toho nechej? popripade k tomu dodat
okno '"pracuji", cancel here'? dela se to pomoci threadu?

diky za nakopnuti...

jo, delam to we wxpython, treba to pomuze...
--
bye

Vanous
Petr Vanek                       ..... ./\.  ....
Debian GNU Linux                 .. _|\|  |/|_ ..
vanous na penguin.cz                .. \        /...
http://www.penguin.cz/~vanous    ... >______< ...
Angus, Ontario, CANADA           ...... / .......
Registered linux user #217487