[python] PyQt a Qt aplikace

Petr Vaněk petr.vanek na ika.cz
Středa Říjen 23 14:51:05 CEST 2002

On Út, 2002-10-22 at 09:34, Jan Svec wrote:
> jsem k nim nedokazal navazat prislusne handlery
> eventu. Prisel jsem take na to, ze pygtk mi dovoli
> vytvaret widgety, aniz by muselo byt ziniciovano
> (ono ho totiz ziniciovalo gvim), kazdopadne pri

presne tak. V programu (Scribus) uz jeden objekt
QApplication je, takze je mozne otevirat widgety
bez zakladni inicializace.

> kazdem pokusu o svazani udalosti s handlerem to
> jakoby naoko vyslo, ale pri vyvolani tehle
> udalosti cele gvim skoncilo na SIGSEGV.

uz mi to funguje.
http://dev.py.cz/users/subzero/py_scribus/scripts/README

BTW vymenil jsem si par emajlu s autorem vyse
zmineneho programu, a do budoucna se muzeme tesit
na kvantum pecenych vlastnosti skriptu.

P.S.: jestlize nekdo kouknete do tech skriptu na dev na py,
radeji se drzte, je to hrozna prasarna. kalsicky italsky
spagetovy kod. no, snad to nekdy prepisu :)))

         Petr Vanek
      petr.vanek na ika.cz
  ----- www.yarpen.cz --------
Kuolema Kaikille (Paitsi Meille)