[python] Zope shutdown muze kdokoli?

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Pátek Říjen 4 22:04:32 CEST 2002

http://usr:pwd@localhost:8080/Control_Panel?manage_shutdown:action=Shutdown
| Velice zajimave! Mohl bys to, prosim, vyzkouset na ciste instalaci Zope?
|
| Vtip je v tom, ze kdykoliv delam nejakou site (ano, i py.cz :-), tak ji
| umistim do podadresare a pres VirtualHostMonster a Apache to potom
zpristupnim
| pro nejaky jmenny server, takze vsichni uzivatele jsou definovani
minimalne
| v jednom adresari pod root folderem a tudiz nikdo z nich neexistuje na
urovni
| /Control_Panel, takze smula ;-) Nicmene, pokud se to vyse uvedene zaklada
> [...]

Ti uzivatele jsou definovani az ve druhe urovni podadresaru. Uz jsem to
zmenil, lae byla tam definovana i skupina ve ktere tito uzivatele byli. Slo
to. na zope na zope.org jsem to posilal ale bez odezvy, az to zkusim na cistem
zope, zkusim jim napsat do collectoru.

Tak me napada, ze jedine co by s tim mohlo souviset je, ze maji pravo view
management screens, coz je ovsem pro ne nutnost. Nastesti jsou to jen
plnici firemniho webu. Jeste jsem jim neudelal lidstejsi interface, tak to
delaji pres ZMI (nekteri ne protoze to nepochopili).

Zkusim a uvidime. Na www.zope.org kde jako member mam totez pravo to
zkouset nechci :o)

Zdravi JL.