[python] PyQt a Qt aplikace

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Středa Říjen 23 05:20:43 CEST 2002

On Tue, Oct 22, 2002 at 10:57:18AM +0200, Petr Vaněk wrote:
> dd.
>
> hraju si s novou featurou Scribusu - skriptovani
> pythonem. Vzhledem k tomu, ze se mi prilis (vubec)
> nelibi Tk (Tkinter), zkusil jsem pouzit PyQt
> (Scribus je Qt aplikace, takze by UI skriptu
> mohlo vypadat konzistentne).
>
> Jenze ouha, pri spisteni skriptu mi Scribus
> spadne (SIGSERV) s tim, ze (celkem logicky)
> muze byt pouze jeden objekt QApplication.
> Jak tohle obejit? Priznavam, ze s Qt se hrabu
> 2 dny.
>
> Zdrojaky:
> http://dev.py.cz/users/subzero/py_scribus/scripts

at se nemusim hrabat v dokumentyci, mam par otazek:

1) jak je to s QT - je to multiplatformni?
2) je ke Qt nejake funkcni IDE? (Boa Constructor - IDE pro wxwin jsem jeste nemel cas se
pokusit nainstalovat a zprovoznit)

pro ViNiLa:
3) je tady nejaka moznost, aby se u listingu uzivatelu objevilo i jak
jsou na tom jejich domovske adresare at vime, kdo uz tam neco
ma a tak? viz penguinovsky Linbot (no, treba dnes to nevypada
nejruzoveji, ale pokud uzivatele delaji zmeny, tak je to pekne
patrne...) http://penguin.cz/linbot

> Kuolema Kaikille (Paitsi Meille)

...za prvni nevim co to je a za druhe mne to urazi...

--

bye

Vanous
Petr Vanek                       ..... ./\.  ....
Debian GNU Linux                 .. _|\|  |/|_ ..
vanous na penguin.cz                .. \        /...
http://www.penguin.cz/~vanous    ... >______< ...
Angus, Ontario, CANADA           ...... / .......
Registered linux user #217487