[python] Nekolik veci naraz

Jan Svec honza.svec na seznam.cz
Středa Září 18 13:36:00 CEST 2002

Ahoj,
  napadlo me nekolik napadu/pripominek a dotazu:

1) Vinil chtel nejake napady jak rozsirovat web, takze: mod_python/Zope/Webware
   freehosting. Mohlo by se pristoupit i k placeni vyssi tridy sluzeb a z
techto
   vynosu pak financovat akce PyCZ, napriklad beer nights apod. To je ale jen
   spekulace.

2) Zkusit napsat cosi jako webovy interpretr, cili vlezu na stranku a objevi se
   mi Pythonovskej prompt a ja budu moci zadavat prikazy apod. Slo by to
   realizovat pres rexec apod. Byla by mozna i registrace, pak by slo pouzivat
   i diskovy prostor apod. Fantazii se meze nekladou.

3) Zorganizovat nejake setkani PyCZ. Nenapada mi nic jineho nez termin
letosniho
   Invexu. Na Invex totiz jezdi vetsina a mist k setkani tam je taky dost.

4) Anketa: jaky GUI toolkit pouzivate s Pythonem, jste s nim spokojeni, proc,
   s cim v nem spokojeni nejste, proc. Co byste rekli nejakemu novemu modulu,
   neco na zpusob AnyGui (http://anygui.sourceforge.net)? Mam totiz neco
   rozepsaneho a vlastne bych chtel vedet kdo o to ma zajem. V nejblizsi dobe
   bych to mohl poslet sem do konfery a at kazdej napise, co tomu rika
   (predevsim jde o silne devel verzi, je to jen ukazka toho, co by to mohlo
   umet).

Mnejte se.

--
S pozdravem