[python] Nekolik veci naraz

ViNiL vinil na zagamma.cz
Středa Září 18 13:52:25 CEST 2002

On Wed, Sep 18, 2002 at 01:36:00PM +0200, Jan Svec wrote:
> Ahoj,
>   napadlo me nekolik napadu/pripominek a dotazu:
>
> 1) Vinil chtel nejake napady jak rozsirovat web, takze: mod_python/Zope/Webware
>    freehosting. Mohlo by se pristoupit i k placeni vyssi tridy sluzeb a z
> techto
>    vynosu pak financovat akce PyCZ, napriklad beer nights apod. To je ale jen
>    spekulace.

Souhlas. Vyzaduje to ale dosti administrace, takze to mam zatim v supliku "see
in new version".

> 2) Zkusit napsat cosi jako webovy interpretr, cili vlezu na stranku a objevi se
>    mi Pythonovskej prompt a ja budu moci zadavat prikazy apod. Slo by to
>    realizovat pres rexec apod. Byla by mozna i registrace, pak by slo pouzivat
>    i diskovy prostor apod. Fantazii se meze nekladou.

Skvele! Ten napad se mi moc libi. Zkusim o tom zauvazovat...

> 3) Zorganizovat nejake setkani PyCZ. Nenapada mi nic jineho nez termin
> letosniho
>    Invexu. Na Invex totiz jezdi vetsina a mist k setkani tam je taky dost.

No nevim... Invexy me zrovna nelakaji... ;-) Prazska hospoda by nebyla
pruchodna? ;-))

> 4) Anketa: jaky GUI toolkit pouzivate s Pythonem, jste s nim spokojeni, proc,
>    s cim v nem spokojeni nejste, proc. Co byste rekli nejakemu novemu modulu,
>    neco na zpusob AnyGui (http://anygui.sourceforge.net)? Mam totiz neco
>    rozepsaneho a vlastne bych chtel vedet kdo o to ma zajem. V nejblizsi dobe
>    bych to mohl poslet sem do konfery a at kazdej napise, co tomu rika
>    (predevsim jde o silne devel verzi, je to jen ukazka toho, co by to mohlo
>    umet).

Pouzivam tak ruzne Tk (pres Tkinter pochopitelne) a Qt (pres PyQt). Volim to
podle aktualni potreby, takze s vysledky jsem spokojen ;-)

Myslence unvirazlni guilib moc naklonen nejsem -- pokud to ma byt skutecne
univerzalni, tak to bude obsahovat relativne malou mnozinu spolecnych operaci
a moc to nebude vyuzivat ruzne vychytavky. Nebo to zase bude nadmnozina vseho,
ale nebudes vedet, jak ve skutecnosti dopadne vysledek... Zkratka, myslim si,
ze kdyz program napises rozumne tak, aby mel gui samostatne, tak dohackovat
frontend pro konkretni toolkit uz neni problem... (no jiste, to je v podstate
myslenka toho univerzalniho toolkitu, jenze ta hranice je podle potreb
konkretniho programu a ne podle mnoziny existujicich toolkitu).
Nechci to nejak moc hrotit, myslim si, ze vysledek muze byt dobry a
pouzitelny, ale pro me to zkratka neni prioritou.

--
ViNiL the GNU hippie

Sex is one of the nine reasons for reincarnation ... the other eight
are unimportant.
                -- Henry Miller