[python] zope aplikace [stredne dlouhe]

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Úterý Září 24 10:28:17 CEST 2002

| Odesílatel: Petr Vaněk <petr.vanek na ika.cz>
|
| pokus - vytvorim uzivatele (pod superuserem) a priradim mu
| role manager i  owner. pricemz na folder ma manager pridelena
| vsechna prava. presto se do te slozky pod vytvorenym uzivatelem
| neprihlasim.

1KDE mate nastavena prava, 2KDE mate acl_users, 3KDE je ten adresar?

Priklad

/
/acl_users
/fold1
/fold2
	/acl_users
	/fold3
		fold4

Tak kdyz 1* je na fold3, 2* na /fold2/acl_users a 3* je fold3 ci fold4. Pak
to jde (pujde to ikdyby to bylo v /acl_users).

Pokud ne, poslete Zope error

Velice doporucuji prihlasit se do zope na zope.org (zrovna vcera jsem tam
potkal ViNyLa ;-)

Zdravi JL.