[python] a dalsi zopiny

Petr Vaněk petr.vanek na ika.cz
Středa Září 25 17:14:47 CEST 2002

On St, 2002-09-25 at 14:45, ViNiL wrote:

> Peclive bych se kouk do zdrojaku, co presne vraci "dtml metody", kdyz volaji
> napr. objectValues nebo tak.

instance objektu. stejne jako kdyz volam objectValues
z pythonu v contextu.

> cituji z helpu:
>
> hasProperty(id):

hm, to jsem samozrejme nasel, ale nezjistil, jak pouzit.
sequence-item.hasProperty()... nejak nejede...

>     Permission
>     Access contents information

a tohle nastaveno je

> nic -- funguje normalne ;-)

asi mam jine zope :)))

jak treba zavolam
AuthenticatedUser.has_permission(permission, object)
->
global name 'AuthenticatedUser' is not defined

a co treba?
Error Type: ImportError
Error Value: import of "ClasSecurityInfo" from "AccessControl" is
unauthorized

         Petr Vanek
      petr.vanek na ika.cz
  ----- www.yarpen.cz --------