[python] LaTeX & PDF - problemy

Jan Svec honza na py.cz
Pondělí Září 30 08:41:07 CEST 2002

On 28 Sep 2002, Petr Vanek wrote:

> BTW tak mne napadlo... nemusi se do debiana stahovat a doinstalovavat
> pocesteny TeX od "treti strany", jak je nutno (myslim) v RH?

Vsechno je jinak, ve ctvrtek vecer to uz promluvilo :) Stacilo
jednoduse napsat do manual.cls:

\usepackage[czech]{babel}

a uz to fici ostosest. Ted prave se snazim pocestit ten skriptik, ktery
pak pouziva latex2html pro konverzi do html. Nejak to dopadne.

A pdflatex jsem uz take presvedcil. Ty sablony v puvodni distribuci se
snazily pouzivat tag \pdfannotlink, zatimco moje pdflatex chtelo neco
trochu jineho, na to jsem sice prisel asi po pul hodine badani, ale
dopadlo to na vybornou, stacilo zamenit \pdfannotlink za \pdfstartlink a
uz jsem mel vsech jak ma byt.

--
S pozdravem
Jan Svec