[python] Metody korenoveho objektu

Ondrej Nekola python na py.cz
Úterý Duben 1 15:15:58 CEST 2003

Dne út 1. dubna 2003 15:08 SKOKAN Radek napsal(a):

> Co je zac to HOM? Asi v os na pandora se o tom kdysi mluvilo, ale ja jsem to
> nestihal cist...

High order messages, Zpravy (terminologii pythonu asi metody) vyssich radu.
Umozni to psat takove veci jako:

kontejnerWoken.each().close()
(zavola vsechny metodu close u kazdeho okna)

kontejnerWoken.collect().maMinimalizacniTlacitko()
(udela seznam oken, ktere maji minimalisacni tlacitko)

wokno.afterDelay(6000).close()
(za minutu zavre okno)

serwer.repeatWithDelay(6000).ping()
(kazdou minutu pingne server)

For je v tom, ze tyto metody by mely vytvaret moznost, jak pracovat se vsemi
objekty, protoze by to mel byt obecny mechanismus. Nechce se mi delat si
vlastniho spolecneho predka, protoze ten neobsahne vsechny objekty v systemu.
--
S pozdravem
	Ondra Nekola