[python] instalace python pod Apache (Windows)

ViNiL vinil na zagamma.cz
Středa Duben 16 08:17:33 CEST 2003

Dne st 16. dubna 2003 08:08 Martin Zelenka napsal(a):
> Zdravim,
>
> asi je to trivialni dotaz a tak se predem omlouvam.
> Potreboval bych zprovoznit Python pod windowsovkym Apachem (pro spousteni
> skriptu). Stahnul
> jsem si par manualu z webu, ale nejak mi to nechce chodit. Mate s tim
> nekdo zkusenosti? Apache bezi na WinXP a instalace Pythonu je tusim
> 2.2. Predem diky za rady.

Tady by to chtelo asi trosku vic informaci. Predpokladam, ze se bavime o
mod_python. Co presne znamena "nejak mi to nechce chodit"? :-)

--

ViNiL, the GNU Hippie

"bring them to me -- alive and unspoiled"