[python] instalace python pod Apache (Windows)

Martin Hassman martin.hassman na vscht.cz
Středa Duben 16 08:18:26 CEST 2003

On 16 Apr 2003 at 8:08, Martin Zelenka wrote:

> Zdravim,
>
> asi je to trivialni dotaz a tak se predem omlouvam.
> Potreboval bych zprovoznit Python pod windowsovkym Apachem (pro spousteni
> skriptu).

Predpokladam, ze mate na mysli pouziti Pythonu jako CGI.

> Stahnul jsem si par manualu z webu, ale nejak mi to nechce chodit. Mate s tim
> nekdo zkusenosti? Apache bezi na WinXP a instalace Pythonu je tusim
> 2.2. Predem diky za rady.

Co znamena - nechce to chodit? Co to vyhodi za hlasku?

Doma mam takle perl+apache pod windowsama a delal jsem to tak, ze hlavicce
kazdeho souboru manualne prepsal #!/usr/..... na #!c:/program files/.....
:-(((

Jinak je tusim druha moznost nastavit apache, aby cetl nastaveni z
registru windows a spoustel to dle toho. Pri vetsim poctu skriptu to je
nutnost :-))

martin

--
Martin Hassman
Institute of Chemical Technology in Prague