[python] plone na win98

Martin Hassman martin.hassman na vscht.cz
Středa Duben 23 09:35:32 CEST 2003

Omlouvam se za Off-topic, ale na www.zug.cz jsem zadnou konferu nenasel a
tak si myslim, ze tahle o pythony je z ceskych konfer k tematu nejblize.

Jelikoz me zaujal Plone, jal jsem se jej vyzkouset. A jak jinak nez, ze si
ho hodim domu a otestuji. Problem je v mam OS :-( tedy win98 :-). Pri
instalaci Plone zamrzne cely system (no nesmejte se mi linuxari :-), tak
jen zkousim, zda tady neni nekdo podobny, kdo se s tim problemem nhodou
nesetkal.

Tak jsem si zatim nainstaloval samotny Zope, at vyzkousim alespon ten. A
to dopadlo uspesne.

Takze varianta 2 jest zkusit k tomuto funkcnimu Zope pridat potrebne
soubory Plone. Ma s tim nekdo nejake zkusenosti (predpokladam, ze v tomto
pripade by nemusel byt tak veliky rozdil mezi win/lin - predpokladam, ze
Plone jsou uz jen ciste python/zopeovske soubory nezavisle na platfomre)

martin

--
Martin Hassman
Institute of Chemical Technology in Prague