[python] jak napsat sikovny index_html v Plone

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Duben 25 14:53:20 CEST 2003

To jsem nejak nepochopil. Vy uz jste tak daleko, ze jste si vytvoril zcela
novy datovy typ dokumentu a preskocil jste pritom kapitoly o DTML/ZPT?

Nebo jste myslel uplne neco jineho? Pokud ano, tak mi to prosim bliz
popiste. Ach jo, asi budu muset prelozit a nekam lupnout ten muj navod na
CMS. Jinak ma ted nekdy vyjit v nemecku v Zope Pocket Book II (ma byt snad
zluta nebo co) a pak az nekdy jindy v anglictine a franctine.

JL.

----------
Odesílatel: Ondrej Sury <sury.ondrej na globe.cz>
Mam slozku plnou dokumentu typu "Odkaz" a potrebuju do ni umistit takovy
index_html, ktery by zobrazil seznam odkazu ve formatu

| nazev:URL | popisek                     |

Neco podobne hezkeho jako se zobrazi ve chvili, kdy slozka nema zadny
index_html

Stejne tak mam slozku dokumentu a potreboval bych jenom vypis ve tvaru

+ nadpis  | popisek           +