[python] Re: igui2

Petr Michalec azzi na centrum.cz
Pátek Duben 4 18:15:45 CEST 2003

On Tue, Apr 01, 2003 at 10:50:15AM +0200, Jan Svec wrote:

> No a to potom dozeneme silnejsim strojem :)

Torochu dele..
Naprosto souhlasim.. za dva roky budou pocitace zase jednou tak rychle,
netrapil bych se s s pomalosti onech 10-ti %.

k Xlib.. sam jsem nic takoveho neprogramoval ale co jsem mohl videt v jedne
knizce co vlastnim tak je to des. Ne ze by to bylo nerealny, ale pocet
radku proste neodpovida vysledku. Jak uz tu nekdo psal Xlib je strasne
narozny na cas/delka kodu <=> pocet chyb. Budme radi ze ty neco jako GTK
je..

Chtel jsem se jeste optat Honzy Svece, pises to primo v PyGTK cili
vsechny widgety tvoris rucne? a nebo pouzivas glade a  XML output pak
zpracujes pomoci libglade takhe pres wraper

237 class WidgetsWrapper:
238     def __init__(self):
239         self.widgets = libglade.GladeXML('cabric.glade', "cabric")
240         self.widgets.signal_autoconnect(GladeHandlers.__dict__)
246
247     # Gives us the ability to do: widgets['widget_name'].action()
248     def __getitem__(self, key):
249         return self.widgets.get_widget(key)
250

Psat pak cokoli je snadny asi jako psat to v delphi. Pro jednotlivy
volani/handlery udalosti mam pak tridu a jeji metody to obslouzej..
Nevsim jsem si ze by se tu nekdo o podobnym prisupu zminil. Pokud ano,
sorry.

253 class Application:
254     def __init__(self):
255         #PRIPOJIT HANDLERY
256         widgets['cabric'].connect("destroy", mainquit)

286 if __name__ == '__main__': # Here starts the dynamic part of the program
287
288
289 #zkusit sem dat update a nakupy.. ???
290    widgets = WidgetsWrapper()
291    cabric = Application()    # Instancing of the GUI
292    mainloop()

--
Petr Michalec, petr.michalec na centrum.cz, Jaselska 959 Celakovice 25088, CR
		    'FreeBSD - mam's know what's the best for their children'