[python] Pomozte pri tvorbe webu

Jan Svec honza na py.cz
Pondělí Duben 7 19:30:12 CEST 2003

Ahoj vsem ve spolek,
ponevadz PyCZ je zde uz nejaky ten patek a kazdy mesic
pribyde nejaky ten uzivatel, prosim vsechny o spolupraci pri
tvorbe webu.

Jak jste si mozna vsimli, zacal jsem budovat rozcestnik.
Byl bych rad, kdybyste si nasli cas a prosli rozcestnik a do
jednotlivych kategorii doplnili odkazy, ktere tam podle vas
chybi (formou prispevku ke strance nebo mi napiste). Nekolik
modulu a her jsem jiz zatridil, dekuji tem, kdo tam sve
odkazy zanechali.

Dalsi dulezite tema: mnoho z vas se zaregistrovalo ale maji
domovsky adresar prazdny. Neslo by s tim neco delat? Muzete
napsat kratky clanek o tom, co vas zajima nebo o cemkoli
jinem co ma alespon nejaky vztah k Pythonu nebo
programovani. Nove zajemce dokaze odradit web, ktery "zeje
prazdnotou". Kazdy z vas, kdo se zaregistroval muze
publikovat i kratke zpravy. Staci ji napsat a odeslat ke
zverejneni. V nejblizsi dobe ji bud ja nebo Vinil schvalime
a bude "viset".

Kdyz uz nam zije konference (jeden az dva prispevky denne,
to je uz opravdovy zivot), pokusme se, aby zil i nas web.
Nemusi na nem byt hyperaktualni novinky a preklady veskere
dokumentace, staci zverejnovat ty nejdulezitejsi udalosti
tydne (napriklad z Daily Python URL atd.) a sem tam nejaky
ten clanecek. Samozrejmosti by mel byt uplny a kvalitni
rozcestnik.

Dekuji vsem za pozornost.
Honza

--
Jan Svec       | Znate jazyk Python? NE? |