[python] env pod win (WAS: instalace python pod Apache (Windows))

Martin Hassman martin.hassman na vscht.cz
Středa Duben 16 10:20:33 CEST 2003

On 16 Apr 2003 at 9:06, ViNiL wrote:

> Spravne by skripty mely zacinat priblizne takto:
> #!/usr/bin/env python
>
> Jde tohle nejak pouzit/prepsat i pod win nebo je tam potreba natvrdo narvat
> cestu?

Kdyz jsem zprovoznoval ten perl na win98, tak jsem se to snazil nejak
obejit, ale nezdarilo se, windowsy chtely cestu c:/atd., ale ted me napadl
primitivni trik a zdaril se.

Pokud Apache, env (ten pod windowsy existuje - soucast unxutils z sf.net)
i python budou nainstalovany na stejnem disku (treba c:\), tak by to melo
jit.

Do c:\usr\bin\ dame env.exe  Apache pak cestu /usr/bin hleda od korene
stejneho disku, na kterem bezi, takze neni treba psat to najde. No a pokud
bude python.exe v $PATH, tak je to vyreseno.
Proste a jednoduche - az se stydim, ze me to pred tim nenapadlo.
S perlem aj. cgi to jde pak obdobne.

martin

--
Martin Hassman
Institute of Chemical Technology in Prague