[python] plone na win98

Jarda Pachola j_p_misc na centrum.cz
Středa Duben 23 10:32:17 CEST 2003

Den dobry,

> to je trosku jinak, to mame i na unixech. kazda verze zope vyzaduje
> specifickou verzi pythonu - se kterou je zkompilovana a se kterou
> si "rozumi" (proto take vsechny podruzne preklady - mysqldb pro
> zope atd. musi byt provadeny s pythoni binarkou v zope!).
> kazdopadne ten zope python neni tak velky, rasp nema kolem sebe
> tolik modulu.
> na svych strojich mam jak python "klasicky", tak zope (to je snad
> nejaka 2.0, ci co)

ja jsem nahodou zrovna pres svatky stahnul .src.rpm od Plone, ve spec souboru
jsem vyhodil zavislost na python2.1.3 nebo jak to bylo a vesele si udelal
binarni rpm, ktere zda se chodi. Skutecne nevim, proc bych mel kvuli necim
rozmarum nebo lenosti pouzivat python starsi nez 2.2. To byl take duvod, proc
jsem definitivne presel z RH na MDK.

Jarda Pachola