[python] plone na win98

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Duben 24 12:40:50 CEST 2003

No, jak taky sice pouzivam posledni ;-) MDK, ale python ma Zope svuj
(dokonce mi odtamtud (950Celer/128Mram) jede 2-100x rychleji nez z
winNT/2xXeon/1Gram!!!).

Nutnost pouzivani pythonu 2.1 je kvuli tomu, ze obcas dochazi s pythonem
2.2 k nevysvetlitelnemu chovani, prestoze jak se zda, zope jinak slape v
poradku.

JL.

Odesílatel: Jarda Pachola <j_p_misc na centrum.cz>
ja jsem nahodou zrovna pres svatky stahnul .src.rpm od Plone, ve spec
souboru
jsem vyhodil zavislost na python2.1.3 nebo jak to bylo a vesele si udelal
binarni rpm, ktere zda se chodi. Skutecne nevim, proc bych mel kvuli necim
rozmarum nebo lenosti pouzivat python starsi nez 2.2. To byl take duvod,
proc
jsem definitivne presel z RH na MDK.