[python] Cim zacit ucit se python?

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Duben 30 19:58:47 CEST 2003

Diky, mezitim jsem zacal s tou ucebnici (nejdulezitejsi je vubec zacit).

JInak jsem objevil jeste neco tady:

http://www.freenetpages.co.uk/hp/alan.gauld/czech/

http://www.toma.ahoj.sk/
(tam je i neco o OOP, ale jeste jsem se na to detailne nedival - kdyztak
budu vdecen za tip jestli se tim da ridit)

http://www.fi.muni.cz/~xkaplan/Python-s/Python.html

Vim, z toho existuje halda v anglictine, ale cestina/slovencina se mi porad
jeste lepe interpretuje do mozku, hlavne kdyz jde o naprosto nove veci.

Jeste jednou, diky moc.

JL.

----------
Odesílatel: Jan Svec <honza na py.cz>

[...]

Samostatnou kapitolou pak je objektove orientovane
programovani. Zde uz neexistuji ani zadne poradne knizky. Na
webu o nicem nevim, ale snad nekdo jiny poradi. Ja osobne
jsem se objektove programovat "naucil" z knizky o Turbo
Vision z Ceskobudejovickeho nakladatelstvi Kopp. Ano hadate
spravne, je stara asi deset let a vyklada o Turbo Pascalu.

OOP je tam vylozeno asi v jedne kapitole, takze nic moc, ale
spousta casu, pokusu a bouchnuti do hlavy a nakonec clovek
dostal tolik zkusenosti, ze uz vi o cem tam vlastne go. Z
ucebnice Pythonu nepochytis vubec nic, protoze tam Guido
mlcky predpoklada, ze uz umis OOP z jineho jazyka.

> * Ucebnice jazyka Python od Honzy Svece
>
> * serial clanku Letajici cirkus co od stejneho Honzy vychazel na Rootu

Jestli chces poradit z techle dvou, ber urcite Ucebnici a
pak az Letajici cirkus, v ucebnici jsou zaklady jako ADT a
tak popsany podrobneji nez v serialu. V Letajicim cirkusu
pak najdes popis jednotlivych modulu atd.