[python] preklad "How to Think LikeaComputerScientist"

Martin Hassman martin.hassman na vscht.cz
Pátek Srpen 15 09:59:04 CEST 2003

On 15 Aug 2003 at 9:54, ViNiL wrote:

> Na LaTeXu vidim jednu spatnou vec: umoznuje kombinovat nejen logicke,
> ale i typograficke znacky. Pro praci na takovehle knize bych dal
> prednost nejakemu ciste logickemu znackovani (napr. DocBook).

Take bych doporucoval DocBook. Nedavno jsem jej zkousel, kdyz jsme se do
nej rozhodli prepsat napovedu k Mozille (soubezne s jejim prekladem), a
osvedcil se (teda krom toho, ze ted nemame cas preklad a to prepsani
dokoncit :-).

Nauci se celkem rychle (tech par zakladnich znacek).

met

--
Martin Hassman
Institute of Chemical Technology in Prague