[python] Kde najdu navod pro praci se svym obsahem na www.py.cz?

ViNiL vinil na zagamma.cz
Čtvrtek Srpen 21 00:56:08 CEST 2003

Jaroslav Lukesh wrote:
> Jinak mi v STX jedou weby do kterych by to clovek vubec nerekl, takze se da
> pouzivat naprosto univerzalne. Existuje pro nej i patche co se tyce prace s
> obrazky (MNOHO prace s obrazky, nejen ten jeden...).
>
> Fakt ale je, ze zmeny, ktere jsem asi behem roku udelal "aby mi to
> fungovalo jak chci ja" uz si ani v podstate nepamatuji, takze se zuby
> nechty ;-) branim prechodu na vyssi verzi.

Shodou okolnosti jsem si dnes hral s reStructuredText z docutils. Zacina
to byt opravdu pouzitelne. reStructuredText ma ambice stanovit normu v
teto oblasti a docutils jej uz ted umi zkonvertovat na vcelku pekny
LaTeX (takze se to da rozumne vytisknout) a pseudo-xml, coz je docbook
bez uzavrenych tagu (proc to nemuze byt korektni docbook, to opravdu
nechapu -- mozna autori nechteji, aby je nekdo podeziral z uzitecnosti :-( )

--
ViNiL the GNU hippie

"Hex dump:  Where witches put used curses..."