[python] Q: strukturovany text a tecka za odkazem?

Petr Prikryl Prikryl na skil.cz
Čtvrtek Srpen 21 09:34:58 CEST 2003

From: Martin Hassman

> Ja pisu to takto "Python portal":http://www.py.cz
>
> Jen mi vadi, ze za adresou musim udelat mezeru (carku ci
> tecka ho zmate).

Dík Martine, ušetřil jsi mi hledání. S tou tečkou
je to fakt blbé. Ví někdo jestli se to dá ve strukturovaném
textu nějak obejít? TeX například mezery za příkazem sežere.
Ale na druhou stranu můžu zapsat \prikaz{} se složenými
prázdnými závorkami (prázdný blok textu) a pak si tam
tu mezeru vynutím. Není něco podobného v Plone
(nebo co to generuje výsledek)?

pepr

--
Petr Prikryl (prikrylp at skil dot cz)