[python] Jak na www.py.cz uploadovat vetsi mnozstvi malych souboru?

ViNiL vinil na zagamma.cz
Čtvrtek Srpen 21 10:16:05 CEST 2003

Petr Prikryl wrote:
> Ahoj, ahoj, ahoj! (Můžete si vybrat, jestli cituji TeleTele nebo Tele Tubies ;)
>
> Existuje nějaký málo pracný způsob, jak do do svého
> domácího adresáře, přístupného přes rozhraní www.py.cz, )
> procpat větší množství malých souborů? Už se mi tam
> podařilo nahrát jednotlivý soubor (cztutor.zip). Ty ostatní
> soubory mohou vzniknout i rozbalením zmíněného archivu.
>
> Můžu se ke svému adresáři dostat přes nějaké jiné
> rozhraní? (Například přes ftp, PuTTY,...)

Ackoliv Zope s timhle problem nema, Plone je vice webove/dokumentove
orientovany.

Proto tahle vec moc dobre nejde. Problem je totiz v metainformacich
(titul, typ apod.), ktere se doplnuji prave formularem pro pridani
jednoho souboru.

Lze to pomerne rozumne vyresit drobnym skriptem, ktery metainformace
nasosa z nejakeho zdroje a soubory pak uploaduje napr. pomoci curlu nebo
podobneho http udelatka.

Kdybyste tohle nekdo doladil pro pouziti na www.py.cz, urcite se ozvete
-- ja ten skript nekam viditelne umistim.

--
ViNiL the GNU hippie

Dopisoval bych si rád s dívkou.
   Zn. Negramotnost není na závadu.