[python] Jak na www.py.cz uploadovat vetsi mnozstvi malychsouboru?

Petr Prikryl Prikryl na skil.cz
Čtvrtek Srpen 21 14:56:02 CEST 2003

ViNiL...

> Ackoliv Zope s timhle problem nema, Plone je vice webove/dokumentove
> orientovany.
>
> Proto tahle vec moc dobre nejde. Problem je totiz v metainformacich
> (titul, typ apod.), ktere se doplnuji prave formularem pro pridani
> jednoho souboru.

V mem případě bych potřeboval, aby se v mém podadresáři
pouze nacházely uvedené soubory. Nepotřebuji s nimi pracovat
přes Plone rozhraní. Je jednodušší, vygenerovat je do daného
místa (automaticky) z případného CVS? (Tj. zřídit CVS, nastrkat
tam přes cvs klienta soubory [a pak je zde přes CVS udržovat]
a nějak zajistit občerstvování adresáře?) Taky vůbec nepotřebuji,
aby onen podadresář byl v mém domácím adresáři. Jak to vše
co nejjednodušeji (ze strany správců www.py.cz) zařídit?

pepr