[python] Reference (Learning Python v cestine)

Jakub Marecek jakub na marecek.cz
Pátek Srpen 22 11:05:02 CEST 2003

pekny den vespolek,

naopak -- mista je dost. odstavec je na kazdeho, kdo ma
zajem (a zajimave pouziti). krom konference jsem mail posilal
do nextry, openone, seznamu, loiwebu, globedesignu ...
casto ale na "neosobni" adresy, tak nevim, jestli se mu nekdo
bude venovat.

jinak mozna kratce o me & prekladu:
zacinal jsem asi jako vsichni basic, pascal, asm, delphi
(a dal uz "tvrda" komerce) msvc, (hpp) j builder, webovy veci
(php, perl). v posledni dobe (rok dva) jsem trochu zvolnil, jen
si tak fotim ... a vubec delam, jen co mne bavi.
a do toho pocitam i python.
... no a ...
nejakym rizenim osudu jsem se dostal k panu Pecinovskemu,
pro ktereho jsem prelozil & sazim onen learning python.
docela jsem se snazil, takze doufam, ze mi ho nerozcupujete :)
vzhledem k tomu, ze jsem zacal nekdy v breznu, tak neni
synchronizovany s Vasim "glosarem", vetsinou ujizdi do cestiny
(n-tice, posloupnost, slovnik, jmenny prostor).
z Vaseho glosare se mi moc libi interni, ktere jsem ale vetsinou
prekladal standardni (v zavorkach jsou ponechavany puv. terminy,
zde zmineno i Vase doporuceni).

no nic, mejte se krasne,
zatim, j.

Jakub Marecek, jakub na marecek.cz