[python] GUI Aplikace - wxPython - cim navrhovat

Jan Vrana corydoras na freemejl.cz
Pátek Srpen 22 11:05:02 CEST 2003

Krasny den,

Sem zacatecnik v pythonu, jelikoz se snazim v pythonu napsat jednu GUI
aplikaci dival jsem se jak na to. Zjistil jsem ze existuje projekt wxPython
ktery umozni vytvaret dialogove okynka a formulare. Projekt vypada slybne.

Jelikoz netouzim formulare navrhovat primo v kodu uvital bych nejaky nastroj
na navrch formularu. Stahnul jsem si programek boa-construktor ale zda se mi
prilis nestabilni(No moc snim neumim).

Muzete mi poradit co a jak pouzit na navrch GUI aplikace ?

S pozdravem Jan Vrana

Jan Vrana, programator
Stratosfera s.r.o.
Drtinova 8
15000 Praha 5
tel: 02/570 18 598
gsm: Pozor od 24.07.2002 11:15 zmena tel cisla na 0777 - 808 339
mailto:jvrana na stratosfera.cz
--
PS: Doufam, ze jste se pobavili nad moji gramatikou, ale nekamenujte me, ja
lip psat neumim :-))