[python] zope aplikace [stredne dlouhe]

ViNiL vinil na zagamma.cz
Pátek Srpen 22 11:05:03 CEST 2003

On Fri, Sep 20, 2002 at 06:04:25PM +0200, Petr Vanek wrote:
> dd.
>
> mam nasledujici problem - potrebuju rychle vyrobit
> webovou aplikaci povetsine zalozenou na predavani
> dokumentu (pdf,ppt,xls...). Uzivatele aplikace
> musi byt rozdeleni do skupin s ruznymi pravy pristupu,
> pricemz jeste kazdy musi mit jeste privatni informace
> (ktere bude nutno sosat z XLS souboru). Take dokumenty
> by meli pridavat ruzni admini (opet ruzna privilegia).
>
> Myslel jsem, ze bych pouzil Zope (nechce se mi to smolit
> v buhvijakych PHP/ASP nebo VW), ale vzhledem k tomu,
> ze jsem jeste v nem nic nedelal, tak si nejsem jisty,
> [...]

Vzhledem k tomu, ze jsem velkym priznivcem Zope, myslim si, samozrejme, ze pro
to je Zope vhodny :-)
Co se tyce navaznosti ZODB na jine storage metody (napr. RDBMS) je to jen
otazka patricneho adapteru, ktery je pro pouzivane veci samozrejme napsan.
A k delce kodovani: myslim si, ze delka kodovani by byla velice mala, pokud
bys se Zope mel uz nejake zkusenosti. Takhle to odhadem vyjde asitak nastejno,
protoze to, co usetris pouzitim hotovych produktu, spotrebujes studiem Zopeu.
Nicmene to je investice do budoucna...

RESUME: ja bych do toho samozrejme sel, ale dokazu si predstavit i jina
reseni.

--
ViNiL the GNU hippie

Rodič, který by byl schopen vidět své dítě tak, jaké skutečně je,
by potřásl hlavou a řekl: Vilík nestojí za nic, prodáme ho!
                -- Leacock