[python] zope aplikace [stredne dlouhe]

Petr Vanek petr.vanek na ika.cz
Pátek Srpen 22 11:05:04 CEST 2003

On Út, 2002-09-24 at 10:28, Jaroslav Lukesh wrote:
> (jako
> jaksi

> 1KDE mate nastavena prava, 2KDE mate acl_users, 3KDE je ten adresar?

mam v
RootFolder
 - acl_users -> 2 uzivatele = polobozi, nejvyssi
                vsehomocni spavci (manager role)

nejake nedulezite foldery

aplikace - folder, ktery je pro danou aplikaci rootem
 - acl_users -> napojeno na MySQL tabulky existujiciho IS
                (nekolik roli)

a ted jak mam nastavit prava, kdyz chci, aby do existujicich
folderu meli pristup (cteni, listovani)
a) do "verejnych" t.j. nalogovani, clenove jakekoliv skupiny
b) do zvlastniho folderu pro kazdou roli

> Velice doporucuji prihlasit se do zope na zope.org (zrovna vcera jsem tam
> potkal ViNyLa ;-)

jsem nejak projizdel archiv, a tam neco najit... :-/