[python] Tvorba dokumentace, string.startswith

ViNiL vinil na zagamma.cz
Pátek Srpen 22 11:05:04 CEST 2003

On Wed, Sep 25, 2002 at 01:35:29PM +0200, Radek Skokan wrote:
> Python vubec neznam, chtel bych se na nej podivat. ZKousel jsem si na
> RedHatu 7.3 udelat dokumentaci k Pythonu 2, ale make skoncil hlaskou, ze
> string nema vlastnost startswith (nebo neco v tom smyslu, ted to tu na
> pocitaci nemam). Chyba byla na radku tusim 506,
> sys.platform.startswith("win"). Poradte mi prosim.

RadHat po ruce nemam, ale troufal bych si tvrdit, ze obsahuje RPMko s
Pythonovskou dokumentaci, takze to neni potreba vyrabet. A kazdopadne je na
netu i jako tarball a tak.

--
ViNiL the GNU hippie

Programmers don't die, they just GOSUB without RETURN.