[python] a dalsi zopiny

ViNiL vinil na zagamma.cz
Pátek Srpen 22 11:05:05 CEST 2003

On Wed, Sep 25, 2002 at 05:14:47PM +0200, Petr Vaněk wrote:

> instance objektu. stejne jako kdyz volam objectValues
> z pythonu v contextu.

To jo, ale vracis urcite cele ty objekty? Vola to samozrejme na to tu security
checkovaci funkci a jestli vracis jen jmena, tak to pochopitelne nefunguje.

> hm, to jsem samozrejme nasel, ale nezjistil, jak pouzit.
> sequence-item.hasProperty()... nejak nejede...

no jo, v dtml to musis delat asi nejak takhle:

<dtml-let a=sequence-item>
<dtml-if "a.hasProperty()">
  Muhaha
</dtml-if>
</dtml-let>

(to je jeden z mnoha duvodu, proc se dtml vyhybam)

> asi mam jine zope :)))
>
> jak treba zavolam
> AuthenticatedUser.has_permission(permission, object)
> ->
> global name 'AuthenticatedUser' is not defined

ach jo, to ma byt samozrejme nejak takhle:

user = REQUEST.AUTHENTICATED_USER
if user.has_permission(perm, obj):
  print "Muhaha"

To, co pises ty, je trida, ne instance!

Vidim to na trikrat otcenas a dvakrat znovu zopebook ;-)

--
ViNiL the GNU hippie

Rozumbrada je jako eunuch - ví přesně, jak na to, ale přitom to nedokáže.
                -- Sapfó