[python] PyQt a Qt aplikace

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Pátek Srpen 22 11:05:07 CEST 2003

Pokud je to na zopu (jako ze asi je), podivejte se na moje old document
listing howto (je na zope.org).

Akorat musite udelat find&catalog objects pred listingem (to howto je na
objekty ktere uz jsou v Zkatalogu). Jde to ale udelat taky pres URL podobne
jako je to popsane v howto (akorat ze ma cca 2kB).

JL.

Odesílatel: Petr Vanek <vanous na penguin.cz>
pro ViNiLa:
3) je tady nejaka moznost, aby se u listingu uzivatelu objevilo i jak
jsou na tom jejich domovske adresare at vime, kdo uz tam neco
ma a tak? viz penguinovsky Linbot (no, treba dnes to nevypada
nejruzoveji, ale pokud uzivatele delaji zmeny, tak je to pekne
patrne...) http://penguin.cz/linbot