[python] tiskova vrstva pro wxWin a python obecne

Martin Zuber zuber na centrum.cz
Pátek Srpen 22 11:05:18 CEST 2003

Mozna, ze by pomohl ReportLab (www.reportlab.com).
Je to:
 - free (tusim ze GNU nebo neco obdobneho)
 - multiplatformni (testoval jsem to na Linuxu a W2K)
 - nema problemy s cestinou (kdyz pouzijete fonty co zvladaji UTF-8,
napr TTF z Woken, s tema to chodi, viz prirucka)

Navic to generuje PDF :-)

Martin